Aug 31, 2009

hari inii

ughh .. ulangan matek bikin aku puyenk . pasti remedial .. secara ,, remedial di skul baru ak tu udah jadi kultur gitu . jadi ulangan ngga ada remidi itu yya bukan skul aku namanya .. he , bukan pelecehan . tapi emang seengga bisanya nak skul aku tuu yya lbii sigap daripada anak skul lainnya .. hhe ..

kemaren si ayang nelphon akk . hhii senengnya =)
maklumin ajja . odda sbulan kita lost conntact . akk takutnya tuu diia disana odda puna lagihh . ato kalo engga , odda jenuh gituu ma ak . tapi kemaren pas nobrol , biasa ajjah . manggilnya juga masi kea dulu . nta .... hhe

kemaren diia bilang katanya .. dia pulang ntar pas 3 hari sebelum lebaran . gila lama banget .. nii kangen udda gg bisa di tumpuk lagii . gila pent nangis nii akk .. ya allah .. moga aku ma diia bisa ketemu . wlopunt cuma sedetik , buat ngelepas rindu . ntuu gpp buat aku . asal aku bisa ketemu diaa .. y allah .. sampaikan sejutaa slam rinduku untuknya .. lindungi diia slalu ...
jant pernah kau pisahkan akku dengannya ..
aminn ..

love you ..
forever

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
kuningan, jabar, Indonesia
im astrid shafira hayatunnufus . u can call me achid like my friends call me . im student in elementary school .. hope u can be my new friends .. thank for ure visiting :)

Followers